למה בלוג?

Blog concept cloud chart print document.

בעבר, בלוגים שימשו פלטפורמה שבה אנשים יכלו לכתוב על דעותיהם במגוון נושאים. למרות שזה נכון גם להיום, יותר ויותר עסקים, גדולים וקטנים, הכירו בחשיבותם של בלוגים להצלחתם הכוללת. כדי להישאר תחרותיים בנוף הדיגיטלי, חברות הבינו יותר מאי פעם שהן חייבות לספק איזשהו ערך לקהל הלקוחות שלהן אשר יוביל בתמורה גם לצמיחה של העסק עצמו.  

הנה שש סיבות מדוע כדאי לך להוסיף בלוג באתר האינטרנט שלך:

עוזר להגדיל את התנועה באתר שלך

אין בעל עסק שלא היה רוצה להגדיל את תנועת המבקרים באתר שלו. בכל פעם שאתה מפרסם פוסט בבלוג, זה  דף אחד שנוסף לאינדקס באתר שלך, מה שאומר הזדמנות נוספת עבורך להופיע בדף התוצאות של מנוע החיפוש ולהוביל תנועה לאתר שלך.

הגדלת התנועה ברשתות החברתיות

בכל פעם שאתה מפרסם מאמר חדש, אתה יוצר תוכן שאנשים יכולים לשתף ברשתות החברתיות – טוויטר, לינקדאין, פייסבוק, פינטרסט ועוד, דבר שעוזר לחשוף את העסק שלך לקהל חדש שאולי עדיין לא מכיר אותך. תוכן הבלוג גם עוזר לשמור על נוכחותך במדיה החברתית. במקום ליצור תוכן חדש עבור המדיה חברתית, הבלוג שלך יכול לשמש כמאגר תוכן לזה.

מגדיל את אחוזי ההמרה ללידים באתר שלך

כל פוסט הוא הזדמנות חדשה לייצר לידים חדשים. כשיש תנועה שמגיעה לאתר שלך דרך הבלוג, יש לך הזדמנות להמיר את התנועה באתר ללידים. כל מה שצריך לעשות הוא להוסיף לכל פוסט הנעה לפעולה באמצעות הצעה חינמית, זה יכול להיות הזמנה לסמינר מקוון, תוכן בעל ערך רלוונטי, הנחה על מוצר מסויים, משלוח חינם ועוד.  

מבסס אותך כמוביל ידע ובעל סמכות בתחום

אם תיצור באופן עקבי תוכן או מאמרים בעלי ערך עבור קהל היעד שלך, זה יבסס אותך כמוביל בתעשייה או סמכות בעיניהם. נניח שלקוחות פוטנציאליים מצליחים למצוא תשובות לשאלות היומיומיות שלהם באמצעות פוסטים בבלוג שלך, סביר להניח שהם יכנסו למשפך המכירות מתוך אמון, כיוון שמידע ששיתפת עזר להם בעבר, עוד לפני שהיו מעוניינים לרכוש ממך משהו.

מסייע בהגדלת הקישורים הנכנסים

קישורים inbound או קישורים נכנסים הם בין הגורמים שהאלגוריתם של גוגל לוקח בחשבון כאשר הוא מדרג אתר בדף התוצאות שלו במנוע החיפוש. כשאתה מפרסם מאמרים שהם בעלי ערך לא רק ללקוחות הפוטנציאליים שלך, אלא גם לחברות אחרות שהקהל שלך רואה כמובילות בתעשייה, יהיה קל יותר להשיג קישורים מאתרים אחרים לאתר שלך.

קישורים מאתרים סמכותיים משמשים כהצבעת אמון וזה מאותת לגוגל שאתה אמין ומומחה בענף שלך.

משמש ככלי לשיתוף חדשות החברה

יתרון נוסף שבלוגים מספקים לעסק שלך זוהי ההזדמנות לשתף את הקהל שלכם בחדשות וסיפורים של החברה.בלוגים יכולים להכיל לא רק מאמרים אלא גם חדשות לגבי תוכניות עתידיות או אירועים מעניינים שקורים בחברה. כמו מינוי סמנכ”ל חדש, תערוכה שאתם משתתפים בה, סקר שערכתם ועוד.

אהבתם? מוזמנים לשתף

בלוגים אחרונים

שתפו איש קשר

דילוג לתוכן